A 12-a Noapte- UNATC

Anul asta termina 2 generatii => mai multe spectacole de vazut pentru cei interesati.
Pentru absolventi, nu cred ca e asa un lucru imbucurator, dar se vede ca dau tot ce au mai bun (cel putin in majoritatea cazurilor).

E greu! Printre multele spectacole, apar totusi unele care mi-au placut in mod special. Si e vorba de:

  • DESTEPTAREA PRIMAVERII, despre care am scris deja..
  • PLATONOV (urmeaza)
  • A 12-A NOAPTE
A 12-A NOAPTE se joaca in facultate (UNATC).. Sambata seara, sala Berlogea. Trebuie sa recunosc faptul ca nu era arhiplin (asa cum se intampla de fiecare data la Platonov), dar nu prea mai erau nici locuri de stat pe scaun. Asa ca mi-am ocupat linistita locul (in picioare) langa fereastra si am asteptat.
Te trezesti in Iliria, fara sa ai nici cea mai vaga idee.
Te lasi purtat de “valuri”, de “zgomotele marii”, te bucuri de fiecare aparitie a nebunului, razi de naivitatea lui Malvolio, de ciorapii lui galbeni cu baretute.
O parte din ei:

Orsino: Vlad Udrescu Malvolio: Serban Gomoi
Bufonul: George Costea Sebastian: Bogdan Serban
Olivia: Roxana Girleanu Viola: Andreea Birsan

Regia: Liviu Lucaci

