de la Plastilina la Vis. Toamna

https://i0.wp.com/www.fnt.ro/files/Plastilina_Afrim_2.jpg

totul a inceput cu Plastilina lui Afrim.. nu pot sa zic ca inainte de Plastilina nu mergeam la teatru pt ca as minti,dar inainte de asta nu stiam ce inseamna sa traiesti cu adevarat o piesa..si nu e orice piesa.. am vazut-o de atatea ori incat stiu textul destul de bine, si cu toate astea la fiecare punere in scena descopar altceva, un lucru nou.. te pune pe ganduri, te face sa meditezi.. oamenii au dintotdeauna aceleasi obsesii si sunt invaluiti in violenta, sex, vulgaritate. un tanar,Maxim, incearca sa-si faca un drum in viata printr-atatea lucruri cu care nu se identifica in niciun moment. ceea ce o face cu adevarat uimitoare e faptul ca sensurile ei nu se epuizeaza niciodata..a avut mare priza la public aici la ploiesti..ei, si fiindca dupa vizionarea ei in repetate si repetate randuri..am auzit de vis.toamna. acelasi afrim, o noua experienta insa. piesa asta am vazut-o luni seara la odeon. pur si simplu nu am mai avut cuvinte dupa..eram obisniuta sa comentez sa incerc sa mi explic cate ceva, de data asta nimic. orice as fi spus era in zadar. VIS. TOAMNA trebuie vazuta nu povestita. tot imi zicea Mada ca Plastilina a facut sa existe in viata noastra un INAINTE si un DUPA.. nu intelegeam ce vrea sa zica..abia mai tarziu mi-am dat seama si avea dreptate. mi s-a schimbat viata complet dupa plastilina, m-a schimbat si pe mine. acum vad cu totul alte lucruri sunt pasionata de altceva. tot ea mi-a zis ca acelasi lucru o sa ni se intample si dupa VIS.TOAMNA

//www.adevarul.ro/usr/imagini/2324-132404-4coltifetpb.teatruvis.toamna1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

.. acum astept…schimbarile au inceput deja sa apara

