toti oamenii buni pleaca…intr-un fel sau altul

e destul de ciudat..au inceput sa ni se intample lucruri bune din momentul in care am primit o veste mai putin fericita.. sincer nu stiu daca toate lucrurile astea bune pot echivala tristetea pe care am simtit-o atunci cand am aflat ca cineva foarte drag noua va pleca definitiv si foarte departe. nu il cunoasteam ca om aproape deloc,am inceput sa-l indragim datorita personajelor lui. ulterior am putut sa si vorbim.e foarte deschis, nu simti nicio urma de aroganta in atitudinea lui, e exact cum trebuie sa fie un om care mai are capul p umeri.EL este o persoana extraordinara din toate punctele de vedere si merita tot ce e mai bun. am invatat in ultimele 2 saptamani sa nu i mai judec pe ceilalti atat de aspru si sa incerc sa-i inteleg.. usor, usor am inceput sa l inteleg si pe EL..asa e mai bine, sa plece. nu spun ca nu mi pare rau ca nu o sa-l mai vad, spun doar ca nu mai simt aceeasi tristete care m a incercat initial. am scris pentru ca simteam nevoia sa mi pun ordine in ganduri..nu stiu inca daca am reusit..

