S-a dat startul la cursurile de seara

SERILE OGILVY

Nu o sa vorbesc despre ideea proiectului, pentru ca deja s-au scris multe despre acest lucru. Daca vreti sa aflati puteti citi aici si aici

O sa va spun mai bine ce s-a intamplat la prima intalnire. Tema a fost Tendinte in advertising. Ne-am uitat la clipuri, le-am comentat si am reusit sa discutam despre 5 directii actuale, anume:

  • Life in the slow lane – Viata traita in ritmul ei, in tihna; incercarea de recuperare a unei existente linistite petrecute alaturi de familie si prieteni. Nu mai e la moda sa fii workaholic, se pretuiesc mult mai mult lucrurile simple, iesirile in parc, sau pur si simplu mersul pentru a lua copiii de la scoala.
  • The rise of the freak – Ascensiunea ciudatului, anti-eroului. Indreptarea atentiei catre un individ imperfect, uneori ridicol, cu lipsuri, care face gesturi nesabuite, care nu e exemplul de frumusete masculina tip KEN.


Lookin’ for a fight?

Real men of genius

  • The apiration for Real and Normal – Aspiratia catre normalitate, aprecierea fumusetii tocmai prin ilustrarea imperfectiunilor ei. ESTI LIBER DOAR CAND ESTI TU INSUTI! Campania Dove este o dovada a acestui mesaj.

Nu-i de mirare ca ideea noastra despre frumusete e deformata

  • New Romanticism – Era nevoie de o repozitionare a sexului. Vinde sexul? Ei bine conform unui studiu s-a observat faptul ca in varianta bruta in care a fost folosit el nu e de ajutor. Dimpotriva. Barbatii sunt receptivi, la astfel de reclame, dar nu retin numele brandului. Femeile asociaza cu brandul, dar se simt jignite. Asa ca s-a apelat la noul romantism si la o abordare a sexului intr-o maniera ironica.

Pricelles

Don’t know when

  • The culture is the next best thing

Daca v-am facut macar putin curiosi nu ezitati sa mergeti vineri 6 iunie, la o noua intalnire. inscrierile le puteti face trimitand un mail pe adresa cristina.andone@ogilvy.com

Advertisements