Brandingul de ţară – ştim să ne promovăm?

Ceai, România, ceai, ceai, România ..

o discutie la ceai, România la ceai!!

https://i2.wp.com/www.dezeen.com/wp-content/uploads/2007/08/old-new-tea-set-4.jpg

Stephen King spunea că un produs poate fi copiat cu uşurinţă, brandul însă, e unic.

Brandingul e o activitatate la modă pentru zona PR-istică internaţională, dar şi pentru cea autohtonă. Peste tot se vorbeşte de branding. Până la urmă ce e el? Doar un nume, un slogan, un logo sau un design grafic? Un brand este un simbol care înglobează tot ceea ce este important şi trebuie spus cu voce tare. Fără metode, procese şi profesionişti, brandul nu înseamnă nimic. Nu garantează nimic.

Ce te faci însă, atunci când în discuţie intră o ţară? Poate deveni orice ţară un brand? Şi dacă da, cum se face acest lucru? Cum putem redesena perspectivele şi oportunităţile pe care le are România şi, mai ales, care este cea mai potrivită modalitate de a ne promova ca naţiune?

Te aşteptăm miercuri, 29 octombrie 2008, ora 19:00, la sub_Cărtureşti, la cea de-a unsprezecea ediţie PR Tea, unde le vei putea adresa întrebări lui Adrian Boţan (CEE Creative Director McCann Erickson) şi lui Ştefan Liuţe (Strategy Director şi Cofondator Grapefruit)

PR Tea este un eveniment marca PRIME România, susţinut de Cărtureşti, Editura Polirom, Studentie.ro, Sapte Seri, RRM Student FM, Smart FM, Metropotam, IQAds, Wall Street & 9AM.

Înscrierile se fac la adresa cunoscută prtea_inscrieri@ yahoo.com până pe data de 29 octombrie.

Detalii pe www.prtea.wordpress.com


Later update: avem şi un al treilea invitat, anume ROMANIŢA OPREA ( Redactor-şef Campaign)

Advertisements