..cică.. (primesc leapşa cu tot cu titlu)

mulţumiri speciale lui Cosmin, sunt recunoscătoare că nu a fost cea cu 99, nu că nu ar fi fost interesantă. doar că aşa cum îi spuneam şi lui Cosmin, mi se pare îngrozitor de greu sa scrii atâtea lucruri despre tine. respectele mele pentru cei care au reuşit

revenind..

1. If your lover betrayed you, what would your reaction be?

Depinde cum aş afla. Adică, dacă aş vedea cu ochii mei, ignore total. N-ai ce să explici. În plus, nu-mi plac scuzele şi nu-mi place să pierd timpul.


2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?

Oricât de grele ar fi lucrurile, oricum şi orice s-ar întampla, să pot zâmbi.

3. If you could write a book, what would it be about and what title would you choose for it?

“Cum să ai încredere în tine” – poate aşa aş învăţa şi eu mai multe lucruri.


4. What would you do with 1 000 000 000 dollars?

Aş cumpăra un hotel în paragină.


5. Will your best friend always be your best friend?

Da. Lucrăm zilnic la asta. Rezultatele se văd în fiecare clipă.

6. Have you ever been in love with two people at once?

Never been in love.


7. How long would you wait for someone you really loved?

Nu ştiu să aştept. Mi se pare unul din cele mai grele lucruri. Răspunsul aici aştept să îl aflu şi eu.


8. If you won the lottery, would you quit your job??

Nu. Oricare ar fi slujba. Rişti să te pierzi.

9. Who is on your celebrity top 5…you know, the ones…that if you ever had an opportunity…

Nu fac topuri.


10. What sucks the life out of you?

Prostia, prejudecăţile şi incertitudinea.


11. If you could change one thing from the past, what would it be?

Cred că momentul în care am renunţat la ceva foarte important, doar pentru că nu am ştiut cum să-mi fac curaj să cer ajutorul unor persoane care mi l-ar fi acordat necondiţionat.


12. What’s your greatest fear/phobia?

Să dezamăgesc.


13. What kind of person do you think the person who tagged you is?

Genul de persoană care le dă foc la păr fetelor in biserică.


14. Would you rather be single and rich or married but poor?

Niciuna. Happy and decent.


15. What’s the first thing you do when you wake up?

Dau drumul la muzică.


16. Would you give all in a relationship?

Nu ştiu. Aştept să văd. Revin cu un later edit.


17. Is your career vitally important to you?

Foarte. Creşterea pe planul acesta e cea mai importantă momentan.


18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?

Nu.

19. Do you prefer being single or having a relationship?

Aş zice relaţie.


20. Next?

Mădă .. deşi ştiu 90% din răspunsuri.. 🙂

