Aseară la TNB

p10002651

Ce am învățat?

  • păi, că video-proiectoarele nu mă plac prea tare;

  • că atunci când cineva îți zice o să meargă, păi o să meargă, dacă ai încredere totul o să fie foarte bine;

  • că atunci când îți dorești cu adevărat ceva, nimic nu e imposibil, absolut nimic; nici trafic, nici tehnologie, nimic nu poate să-ți strice un moment la care ai lucrat și pentru care ai făcut tot ceea ce ai știut, ca să iasă cât mai bine;

  • și pentru a avea parte de toate astea ai nevoie și de niște invitați care să fie deschiși la dialog, care să nu vină să-ți recite nu știu ce mai scrie prin cărți și care să vrea să fie acolo, să se vadă că au venit să-ți împărtășească necondiționat câteva din lucrurile prin care au trecut ei; așa pot trece 3 ore fără să realizezi măcar o secundă cât este ceasul.

Pe cine am avut noi?

Bogdan Nițu și Adrian Alexandrescu, nici că se putea mai bine de atât (și aici nu vorbesc doar în numele meu, ci și în urma feedbackului primit de la cei aproape 80 de participanți la conferință).

Am vorbit despre bannere și am făcut un exercițiu interesant pe care vi-l propun și vouă.

De ce nu funcționează bannerele?

Gândiți-vă și numiți 3 bannere pe care le-ați văzut azi. Apoi încercați în ultima săptămână. Dacă nu, spuneți măcar un banner. Mai știți pentru ce era? Acum gândiți-vă la spoturi tv. Ați putea să numiți 3 spoturi văzute azi?

Ei bine, noi nu am știut să spunem 3 bannere, dar la spoturi nu cred că a avut cineva mari probleme.

Cu toate acestea se tot spune despre bannere că ele creează o asociere cu brandul, că tot văzându-le îți fixezi imaginea brandului în minte.. hmmm, nu prea. Din felul în care arată majoritatea bannerelor, făcute parcă să scape de ele, să mai bifeze o căsuță, să zici că ai făcut comunicare 360.. Nu, mai bine nu le mai faci.

Să vă arăt niște bannere de aseară, la care se vede că s-a lucrat (ilustrate sau povestite), care mie, sincer, mi-au plăcut

1. Itau Insurance – Câștigătorul Cyber Gold la Cannes . Faceți click pe imagine.. apoi tastați

2. Coca-Cola – uită-te sub capac

3. Au mai fost, foarte draguțe, din păcate eu nu le-am găsit pe net. Așa că poate mă ajutați voi.


Ce-am mai făcut?

Am văzut cum poți să faci interactivitate pe net în adevăratul sens al cuvântului. Să nu mai fie un web 2.0 cu monolog, ci un web 2.0 așa cum trebuie.. dialog permanent cu userul, consumatorul, implicarea lui.


Adrian ne-a arătat cum poți să formezi o comunitate online prin Clubul Dove sau Caut Promotii.ro, plus Maggi (la care nu am găsit ilustrația)

Bonus: interactivitate, multă interactivitate. Jucați-vă cu Love at First Site

Trailer..


Bogdan: am vorbit despre cum se fac lucrurile într-o Agenție, mai precis despre cum ia naștere o campanie la Webstyler, din momentul în care se primește un brief; despre nebunia care a fost cu EuroArena , aveți aici jocul (a se reține faptul că cel de pe locul 1 a jucat 2000 de meciuri, puțin, nu? )

Și la final am disecat puțin campania Lumea fără zero puteți încă să vă jucați, eu am început, dar tipa din sufragerie îmi dă adevărate bătăi de cap(am probleme cu răbdarea). Dacă aveți de gând să fiți Agenți o să vedeți despre ce vorbesc

Cu ce am plecat?

Cu multe. Atât de multe încât aseară am refuzat să vorbesc despre orice, fiindcă era atât de multă informație. A fost liniște în capul meu și azi am încercat să le ordonez pe foaie, sau pagină. Am încă multe lipsuri, dar încerc să învăț. Strâng, strâng informații.

Prima dată când i-am văzut pe cei doi, a fost la AdBreak “Aș crea dar nu mă lasă clientul”. Nu am înțeles mare lucru, dar ascultam cu mare atenție. M-am dus acasă și am început să cercetez singură. Apoi am făcut noi o conferință pe tema blogurilor (nu același lucru, dar era totuși despre online).

Mi-am făcut blog, n-am înțeles mare lucru nici din asta, știu că trebuie să scrii scurt, că nu-ți citește nimeni post-urile astea lungi, dar nu știu să mă opresc (încercare de a fi un om de comunicare).

Aseară am vorbit despre campaniile online și am văzut exemple foarte reușite. De data asta am înțeles mai mult decât niciodată. Am descoperit vreun secret sau chiar am început să prind eu ceva din 2.0?

Și ca să închei plagiind – “It’s about passion. It’s about courage”!

Later edit: Got milk? – e foarte interesant de urmărit; am zis că au fost multe, multe informații. După ce o studiez revin și cu informații 🙂

