Despre 1 martie.. pe 2 martie

10tpnk

Nu sunt genul de persoana care poate fi placut surprinsa foarte usor. Adica nu ma emotioneaza foarte multe lucruri..

..am fost plecata la un moment dat si vedeam cum muntele se coboara in mare si ajung sa devina un intreg, nu mai stiai unde incepe unul si unde se termina celalalt, seara vedeai mii si mii de lumini, care incercau parca sa iti spuna o poveste. Parca. Toata lumea era Oau! Nu mai stiau ce sa zica si asta pentru ca li se parea fantastic. Reactia mea: ei, da. Uite muntele, ei da.. ajunge spre apa, ok.. si multe lumini. Doamne cat curent se consuma aiurea!

Insensibila, nu stiu. Superficiala, poate. Ei, nimeni nu-i perfect.. nici eu nu-s perfecta.. inca.

Unde voiam sa ajung.. A, da! Nu ma impresioneaza multe lucruri..cel putin nu cele statice. La gesturile oamenilor sunt usor mai sensibila. Imi amintesc cum era la scoala, 1 Martie.. Dar tu cate martisoare ai primit? A, da.. Ei eu am primit de 10 ori mai multe ca tine.. sau.. momentele in care isi insirau pe banca toate martisoarele, sau incercau sa le poarte pe toate odata. Era amuzant.

Nu ca as vrea sa justific in vreun fel faptul ca acum nu mai primesc nici pe sfert martisoare din cate primeam inainte, dar calitatea primeaza. Primesti 4 si bune. Si date din suflet. Ieri si azi m-am emotionat. M-au emotionat. Cum ziceam, se intampla rar, dar si cand se intampla. E frumos cand te iau prin surprindere. Si am primit de la colegi si prieteni. E frumos sa primesti de la colegi si prieteni. A fost frumos si cand am pus floarea in apa si am varsat apa de 2 ori intr-un interval de 5 minute.

Se mai intampla.

lalea_350

Cresc. Perseverez.

