Duminica am plantat.. La Suditi

bannermmv2

Am ajuns aproape la timp la autocar si marturisesc faptul ca nu aveam nici cea mai mica idée unde o sa mergem. Stiam doar ca mergem sa plantam. Si mie mi-a fost de ajuns. Mai important decat locul in care mergeam, era cum mergeam. Ca voluntar.

Fara inima indoita, fara sa mi se promita recompensari materiale sau sa ma aduca de la locul de munca. Am plecat ca voluntar, cu singurul gand in minte de a planta nu neparat cat mai mult, dar cat mai bine. Si asa a fost.

Nu am plantat eu o intreaga padure, dar cei 15 puieti pe care i-am ajutat, sper eu, sa prinda radacini, au fost pusi cu mare atentie. Mititica, asa cum as putea parea, am reusit sa ma descurc si cu facutul gropilor si cu astupatul lor. Si m-am simtit genial. Ne-am simtit genial, mai ales ca am fost un grup destul de maricel din PRIME.

Pe viitor vom fi si mai multi. 🙂

Nu pot sa descriu sentimentul care m-a incercat inainte, in timpul si dupa plantare.. acel sentiment se traieste. Si daca vreti sa mergeti si voi puteti sa va inscrieti pentru actiunea urmatoare, de duminica aceasta, 22 martie, la Dabuleni, judeţul Dolj, o zonă numită si Sahara Romaniei.. Tot ce vreti sa stiti gasiti pe Mai Mult Verde

Va asigur insa, ca oamenii din Mai Mult Verde sunt implicati, foarte sociabili si o sa va intelegeti de minune. Si veti avea parte si de o calatorie pe cinste inainte de ajungerea la locul de plantat. 😀

