Zi ca nu ti-e dor! Zi ca n-am! (Un doi si trei mai)

N-am ajuns decat foarte devreme, fapt ce ne-a ajutat in a ne indrepta tiptil catre plaja apoi a ne baricada pentru a dormi sau juca fazan intre masini.

N-am dormit excesiv, dar am tinut cu tot dinadinsul sa nu-i las nici pe altii sa doarma.

poze-149

N-am intrat sa fac baie in mare, nu m-am incumetat nici macar la a-mi face aparitia in costum de baie, si cred ca am fost cam singura. N-am avut putere si o recunosc.. dar jos palaria pentru toti dezbracatii (de fapt cred ca nici Alice nu s-a dezbracat. Alice, Alice).

N-am stat sa fac plaja, dar m-am inrosit putin pe maini, na in limitele mele de portelan. Da, domne sunt deschisa la ten.. asta e. Unii au culoare, eu nu. Nu mi-as zice alba, sau lapte sau alte peiorative din astea. Portelan e cuvantul care imi descrie tenul :))

N-am fost o sportiva desavarsita, dar felul in care am jucat volei, cand imi cadea capul lent in nisip si apoi imi venea si mingea peste fata, la 10 secunde cazandu-mi si pletele, facea totul mai putin dureros. Vanatai, maini umflate, alunecari, julituri, mingii nimerind in toate partile corpului.

N-am prins in prima seara decat 2 melodii de la Vita de Vie, dar un concert intreg Zdob si Zdub, unde am dansat pana la expatrierea ficatului.

N-am gasit locuri la masa in White Horse, dar ne-am strans (cu tot cu Iasiul) la noi la vila. Eu niciodata n-am.. asa a inceput golirea paharelor pe terasa, cand s-au nascut doua noi concepte de MF si SP, ulterior ploaia care ne-a impins usor intr-o camera si am avut o tentativa de Bricheta. Apoi ne-am luat cu cantatul, ragusit si bluesul daca tot ne tinea vocea. 😀

N-am avut o zi cu soare sambata, dar am avut o zi cu ping-pong in White Horse. N-am fost cea mai buna jucatoare, dar eram as la tinutul scorului.

N-am avut telefonul la mine, dar prieteni de nadejde cu telefon langa, mai putin populari ce-i drept.

N-am petrecut inca o seara cu Iasiul, dar am cantat in gara, atragand toate privirile pline de simpatie si bunavointa ale tovarasilor de peron. Unu, doi , trei si: Studenta, studenta din anu’ intai…..

p9

N-am ajuns la Suie Paparude la concert, dar am ajuns la.. nu mai spun eu la cine. Si am mers frumusel catre casa.. adunarea la mine in camera de aceasta data. Fetisuri cu sosete, straturi de haine si haine si haine si.. ati prins ideea, Hai un Go Fish ! mic, putin Trombon, da da strica mereu Roxana, hai sa ne mutam, si un final fulminant cu Bonjour Madame!

Reguli: ok la 7 te prinzi de nas, 8 si 9 nu faci nimic, 10 de ureche, valet sa traiti, dama bonjour madame, popa saru’mana parinte, as ne unim palmele unele peste altele (ne)dureros. Hehe, care e nasul? Ok, stim regulile, hai le schimbam. Bine: 7 de ureche 10 de nas, hai mai batem din palme, hai mai salutam si altfel? Brainstorming: Cum poti sa zici in loc de Sa traiti si Bonjour madame? A! E usor. Hai cu acronime in spatiul public: SP si MF (mersi David pentru idee, se fura tot domne aici). Nu mai zic ce a iesit, dar cu siguranta in cele mai delicate momente ale vietii ne vom gandi cand stam fie cu capul sus, sau jos, la cei dragi. Si cand vom gandi, dar nu vom zice cu voce tare, sau poate unii mai curajosi vor pune chiar piciorul in prag, MF sau SP, ne-om gandi la marea familie.

N-am prins mare trafic la intoarcere, n-am jucat toti trombon, dar cei mai fericiti da. N-am mai avut voce, dar tot am cantat I got u babe si planuit iesiri in Stuff sa dantuim, ca asta n-am prea facut, sau la Karaoke. Am 4 propuneri de locatii pentru voi. Pe seara le aflati cu toate detaliile!

Ce n-am am mai avut? 😀

