Daca esti norocos iti moare masina pe linia de tramvai… Daca esti cu adevarat norocos se intampla sa te afli si in intersectie

Din seria I se poate intampla oricui sa-i moara masina pe linia de tramvai in mod potrivit chiar in intersectie, regasiti mai jos povestea si cu ilustratii.

P1020252

Primul telefon:

– Ce faci Roxi?

– Bine Bia, uite acum ajung acasa. Tu?

– Bine uite acum am plecat de pe linia de tramvai.

21:25 – Si asa a inceput tot.

M-am dus la faimoasa intersectie Mihai Bravu – Calea Vitan, unde astepta o draguta masina pe colt pe trecerea de pietoni. Mi-a zambit cu ochii ei galbeni si n-am mai rezistat m-am topit pe loc, am urcat si am asteptat o minune care sa ne duca pe toate 3 acasa.

P1020255

Ei da, minunile nu vin singure asa ca am inceput sa dam telefoane.. si am dat.. si am mai asteptat putin, am mai raspuns la niste telefoane, am mai vorbit aruncand din cand in cand un ochi pe parbrizul care se umplea de picaturi (da, a inceput si sa ploua).

P1020260

Pana la urma am zis ca trebuie sa si facem ceva sa meritam minunea. Ne-am dat noi frumusel jos si am luat masina cu ochii galbeni de manute.. eu din dreapta, Bia din stanga tinand in acelasi timp maiestuosul volan si atenta frana de mana si am impins.. intai in fata, apoi am dat cu spatele, am facut o pirueta si am valsat in intersectie.

Impingem, impingem, dar hai sa mai stam si la poza..

P1020259

S-a facut rosu, s-a facut verde, s-a facut rosu din nou. Oamenii bineinteles amabili claxonau, pentru a avea si noi o melodie pe care sa valsam. Nu indrazneau sa se amestece in dansul a doua fete ajutand o masina sa-si gaseasca un loc de veci.

Pana la un moment dat, cand o fata si prietenul ei ne-au ajutat sa o punem intr-un loc si ne-au lasat si acasa. Suntem aproape vecini. Uite domne, ca mai sunt si oameni care sa intervina in valsul a doua fete si o masina cu ochii galbeni si vor sa le invete pasii. Si ne-au ajutat tare mult. Ne inclinam si le zicem inca o data o seara buna!

Si voua! Dupa mai bine de trei ore de flirtat cu masina cu ochii galbeni. Si ne bucuram daca v-am infrumusetat seara, in cazul in care ati vazut 2 fete impingand o masina intre Mihai Bravu si Calea Vitan.

00:44 – se trage cortina si noaptea se lasa si peste intersectie in zgomotul acelorasi claxoane

