dupa Effie

Pot spune ca am fost la un Effie.

A fost frumos, ceva mai greut la inceput, dar frumos per total. Frumos aranjata si locatia. Trebuie sa spun ca atunci cand am auzit Fratelli initial m-am lovit de un stalp. Cu capul si la propriu. Nu e genul meu de locatie, dar s-a ridicat. (Nici Bamboo nu era si am fost si la Internetics, deci nu se mai pune). Tema a fost sahul. Se puteau vedea doua piese mari pe scena (un cal si o tura) si la mese s-a respectat tema prin imaginile de table de sah. Andi Moisescu e o aparitie de fiecare data.

Premiile. De premii ce sa mai zic. Sigur s-a scris deja foarte mult. As putea doar sa scriu despre emotiile pe care le-am avut si serios ca le-am avut, dar 3 silveruri, nu e rau deloc. Snickers (Urban Arena), Pate Sibiu si Dacia Sandero (Play). Felicitari, felicitari, am pupat si am zis din nou felicitari. Poate putin prea multe, dar le-am simtit. Si daca le-am simtit nu mi s-a parut gresit sa le spun.

Felicitari si Papaya, marele castigator al serii. Daca ai curaj si iti asumi, nu are cum sa-ti mearga rau.

