twitter pe scurt

scriam, nu cu foarte mult timp in urma despre twitter din ce citisem. acum pot sa vorbesc despre o parte din oamenii pe care i-am intalnit pe twitter si apoi la o bere sau invers, ne-am cunoscut la o bere si acum ne urmarim pe twitter.

twitter2

e bine in oricare dintre cazurile de mai sus.

joi am baut la #beertweetmeet, unde am ajuns (printr-o minune provocata – adica am recunoscut pe strada pe cineva si am intervenit brusc in aceeasi directie de mers pentru vreo 20 minute -), doar ca odata ajunsa acolo nu recunosteam pe nimeni. usor, usor am inceput sa ma intalnesc ba cu o fosta colega de generala, ba cu colegi de facultate, cu prieteni, pe scurt.

am cunoscut si oameni noi. asa am ajuns in noaptea asta acasa la Laura, la #monopolytweetmeet si chiar daca eu nu am apucat sa ma joc si eu monopoly, a mers un scrabble, un risc Risk (multumesc Auras) si apoi ceva rummy. am facut cunostinta, am re-cunoscut, am aflat zodiile (nu ma intrebati de ce), am mai facut un mozaic si invatat jocuri noi.

abia astept sa va revad guys. pana una, alta daca cineva are fata de twitter, pai asta e de RT. πŸ™‚

