Invitatie dubla la Chéri – te bagi?

LATER EDIT: am uitat sa specific faptul ca trebuie sa ai blog si/sau twitter si/sau facebook. Oricare din ele, foarte tare daca le ai pe toate. Asa ca un link catre tine sau cate vrei tu nu ar strica.

Pentru ca am vazut si comentat un film pe care abia astept sa-l vad si in cinematografe la noi, am primit o invitatie dubla la film.

La un alt film.

Despre cel dintai nu pot sa spun decat ca iti trebuie mult curaj sa faci ce face omul acolo si daca ai cat sa te tina sa iei peste picior vedetele si vedetismele lor, fratica, numai aprecieri. Chiar daca poate exagerezi tu asa, cateodata, e al treilea personaj pe care ti-l admir. Numa’ bun pentru 2009. Ich, da mai bine ma opresc aici.

Asa, ideea e ca am o invitatie dubla la Cheri. Oi fi eu mare, dar dubla nu sunt, asa ca cine vrea sa mearga?:)

Fata, baiat, nu’s sexista. Hai sa nu ne complicam! Lasi un comentariu aici (imi zici ca vrei, ca de ce vrei, ma injuri, habar n-am, ce-ti trece prin cap).

Nu-i bai nici daca nu ne cunoastem. Ne cunoastem la film. Si ca sa nu ti se para asa, o intalnire romantica la film, stai linistit/linistita mai vin 2 prietene pe acelasi sistem.

Luni iau eu legatura cu tine ca sa stabilim exact cand mergem. Ca nu are o data de expirare pe el.

Mai jos trailerul si pentru tot ce vrei sa stii despre film da un search, ca daca nici pe google nu e tot ce trebuie, atunci nu-i nicaieri. 🙂


