despre oameni care se distreaza si singuri

A ajuns zilele astea in posesia mea, un articol dintr-un ziar, referitor la B’estfest.

Eu, tragic trasa intr-o poza. dar nu asta e important.

M-a amuzat teribil ca dintr-o puzderie de oameni care s-au perindat cel putin 5 zile pe la Miniscule of Sound in poza apar eu, care am fost o singura data sa dansez acolo.

M-a amuzat si mai tare textul de dedesubt: “In cel mai mic club din lume te simti bine si singur.”

rox_te_poti_distra_si_singur

Ei bine, se pare ca acum trebuie sa recunosc ceea ce multi au vazut deja. DA, merg singura atunci cand nu gasesc pe cineva cu care sa merg si am chef sa merg undeva. Si nu neaparat pentru ca nu as cunoaste oameni, ci pentru ca urasc sa ma rog de oameni.

DA, am mers singura in Control de o tona de ori, gandindu-ma ca o sa intalnesc pe cineva pe acolo si gandurile nu m-au inselat.

DA, am fost singura la concerte, gen la Handsome Furs si multe altele.

DA, am fost singura in ziua cu Franz Ferdinand la B’estfest.

DA, merg singura sa mananc (asta e putin enervant la partea cu restaurantele).

DA, am mers singura 15 km pe o autostrada doar ca sa ajung intr-un club (nu la noi aici, aici nu stiu cat curaj as fi avut).

DA, eu chiar ma distrez si singura! E de rau? Ar trebui sa-mi fac griji?

NU te poti distra si singur?


PS: multumesc Bogdan pentru poza, altfel trecea pe langa mine si eu nu stiam cat de bine ma distrez singura 🙂

