Palahniuk la mine. So, who’s next?

bintuitiii

Fara sa ma lungesc. A citit si Alice. Impresiile ei despre carte aici :

Mi-a luat ceva timp sa intru in lumea diabolic de creativa a lui Palahniuk, dupa cum mi-a luat ceva timp pentru a ma hotari cum sa imi scriu impresiile despre acest roman. Marturisesc faptul ca, nici acum, pe masura ce scriu, nu stiu exact unde voi ajunge, exact asa cum Haunted se construieste paragraf cu paragraf si, oricat de avizat ai fi ca cititor, nu poti prezice nimic din ceea ce urmeaza.

Parerile mele aici.

Asadar, dupa cum scrie si in titlu, cartea e la mine. Cine vrea s-o citeasca si apoi sa scrie despre ea? šŸ™‚

Parerile tale, tot aici. Cum? Lasi un comentariu aici, ne intalnim sa-ti dau cartea si de restul te ocupi tu.

Nu trebuie sa ne cunoastem neaparat. Am incredere šŸ™‚ (cred ca asta o sa-mi devina disclaimer)

