cum a fost la Wild Nerds

ploua. si daca ploua ce? n-am eu prieteni care sa se teama de o ploicica.

e wild nerds party? pai nerds..  sunt cei mai curajosi oameni posibili.

in vremurile astea in care dam prostie peste tot ca asa cere “publicul”  si altfel nu facem audienta, oamenii pe care tot incep eu sa-i cunosc sunt rupti de realitatea asta tampita. si din cand in cand se intalnesc. ii ador pentru acest lucru.

20090906IMG_295520090906IMG_2988

asa a fost si aseara. intr-un loc nou-deschis, INDIE pe numele lui de alint, a avut loc prima petrecere din cadrul unui proiect Urban COCONUT.

20090906IMG_295020090907IMG_3206

cum m-am simtit? pozele spun ce nu mai stiu eu sa exprim in cuvinte. am dansat pana n-am mai putut, am cantat odata cu boxele de am ragusit si am avut alaturi multi prieteni. unii vechi, unii noi, unii pe care nu-i cunosc inca. numai oameni faini.

20090906IMG_295420090906IMG_3050

nu am fost multi la numar. vreo 40. cam asta e capacitatea acolo. si imi place. te simti mai aproape de oameni. chiar daca nu-i stii. inca. va las cu pozele.

20090907IMG_316820090906IMG_3034

multumiri MAD, dj-ul serii care stie sa-i asculte pe ceilalti, care iese sa danseze si care va da fade out de data viitoare 🙂

multumiri anna pope (@cinnamonanna), ca de fiecare data cu poze fantastice si nu numai pentru asta (toate pozele de aseara aici, pe profilul ei de flickr)

multumiri @pandutzu @cart00n @gabriela_perca @ionutbunescu @plasticnocebo @simonalascu. cand ziceam eu ca twitterul leaga oameni. nu m-ati crezut. iata.

multumiri bia, sabin,mada – chiar daca nu aveti profil pe net nu insemana ca va uit 🙂

si multumiri voua, tuturor care veti veni de-acum incolo si pe care abia astept sa va cunosc sau revad.

imi place!! 😀

