PRIME Maraton – e de povestit

Ultima saptamana a fost una plina de intalniri si sedinte pentru maraton. Emotii mari, era primul eveniment de felul asta (9 ore) pe care il coordonam.

cabral @PRIME Maraton

9 organizatori, 28 de participanti in final, 1 trainer, 3 speakeri, 9 ore de lucru si dans (prea putin dans as spune eu aici, dar recuperam), un brief pentru un client real si prezentarea in fata clientului. A, si toate intamplate intr-o sambata noapte; de la 22:00 – 07:00.

Desi, poate ne-ar fi ajutat la promovare, nu am vrut sa spunem cine este vedeta pentru care vom lucra. Am vrut sa fie o surpriza pentru participanti si s-a dovedit a fi o surpriza pentru toti.

Da, Cabral a venit si mai mult decat atat, de la 4 pana la 6:30 dimineata a ascultat 5 prezentari si a dat feedback pe fiecare dintre ele. Parti bune, parti rele, foarte direct, fara cuvinte imbracate frumos, dar goale. L-am rugat inca de la inceput sa fie un client ciufut si a mers. Spunea ce a fost ok si ce nu si apoi iti ziceai si tu in gand (“da bai, asa e”). E mare lucru sa mi se intample asta.

cabral

Marturisesc ca daca inainte aveam o parere buna despre Cabral, acum mi se pare un om, mi-e frica sa folosesc cuvinte foarte mari in general, asa ca o sa ma opresc, la un om tare fain. Chiar am invatat de la el in seara asta foarte multe lucruri.

Momentan ma opresc aici, dar revin cu poze si filmulete. Am scris tot cam acelasi lucru si pe blogul evenimentului , nu mi-e somn si simt nevoia sa scriu, sa-mi adun gandurile.

Cu siguranta o sa povestesc despre aceasta experienta mult timp de acum inainte. Pentru mine a fost o seara perfecta. S-au simtit mici greseli in organizare pe care mi le asum si o sa le corectam, dar sentimentul cu care am plecat si faptul ca primul lucru pe care l-am facut intrand pe usa a fost sa scriu.. asta nu se compara cu nimic.

