între

De fiecare data cand te vad imi vine sa ma apuc sa scriu.

Acolo, in fata ta, sa iau o foaie si un pix si sa-ncep sa colorez, treptat, cate o pagina. Nu neaparat pentru ca ma inspiri (desi s-ar putea sa fie si asta), ci pentru ca ma faci sa uit lucruri. Zici niste chestii destepte, eu ma uit la tine si dau din cap, s-apoi se duc. Eu nu mi le mai amintesc, tu nu le mai recunosti. Intr-o zi chiar o sa scot de undeva o bucata de hartie si o sa ma uit la ea. Sa vad cum e.

………………………………………………………………………………………………………………………………

De fiecare data dupa ce te vad ma apuca un chef nebun de a face ceva imposibil.

Sa mi se zica “bai, esti cu capu’? n-ai cum sa faci asta!”. Si eu sa zic DA si sa le fac pe toate asa cum vreau eu.

Nu prea stiu ce se intampla intre “De fiecare data cand te vad” si “De fiecare data dupa ce te vad”, dar cred ca-i de bine. Adica, te vad tot mai des, deci ceva bun trebuie sa facem noi. Sau poate ne vedem numai ca sa ne dam curaj unul altuia. Curaj sa fim asa cum vrem noi sa fim, habar n-am.

Chiar mai conteaza de ce?

